Το Rebranding της Pellenc με μια "άγρια" διαφήμιση

Η Pellenc παραμένει ανατρεπτική και επιταχύνει την ανάπτυξη της γκάμας των ηλεκτρικών εργαλείων της με μια "άγρια" διαφημιστική καμπάνια.

Μετά το πολυαναμενόμενο rebranding η κατασκευάστρια εταιρεία παρουσιάζει την μεγάλη ευαισθητοποίησή της και επαναπροσδιορίζει την πραγματική σχέση μεταξύ ανθρώπου και φύσης.
Με βάση αυτό, συνεχίζει με μότο της ότι "Η φύση είναι η κινητήριο δύναμή μας".
Ο Διευθυντής του δημιουργικού ομίλου της εταιρείας Gabriel Lippis υποστήριξε πως Η ιδέα που είχανε ήταν να παρουσιάσουνε κάτι πέρα από τα στερεότυπα τονίζοντας την δυναμική της Pellenc και των εργαλείων της σε σύγκριση με την ανθρώπινη δύναμη.
Τα μηχανήματα της εταιρείας είναι αυτά που μπορούν να διευκολύνουν όλους τους αγρότες κι όχι μόνο.